Do Trójcy Przenajświętszej

Panie wszechmogący, w Trójcy Świętej Jedyny Boże, Ty byłeś i będziesz na wieki. Tobie polecam dziś i po wszystkie czasy duszę, ciało, zamysły, wszystkie moje myśli, moje słowa i czyny, wiarę i wytrwałość w dobrych postanowieniach. Strzeż mnie w każdej godzinie i w każdej chwili mojego życia.

Wysłuchaj mnie, Trójco Przenajświętsza, i ochroń od wszelkiego zła, szczególnie od każdej niewierności Tobie, oraz od wszystkich widzialnych i niewidzialnych nieprzyjaciół.

Błagam Cię o to za przyczyną Najświętszej Maryi Panny, przez modlitwy świętych patriarchów, wstawiennictwo apostołów, męstwo męczenników, czystość dziewic i zasługi wybranych. Amen.

Źródło: Br. Paweł Zaborowski TDŚ, Świętych Augustyn, Edycja Świętego Pawła, Częstochowa 2020.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz