Panie, poślij mi kogoś

Panie, kiedy jestem głodny,
poślij mi kogoś, kogo mógłbym nakarmić.
Kiedy jestem spragniony,
poślij mi kogoś, kogo mógłbym napoić.
Kiedy jest mi zimno,
poślij mi kogoś, kogo mógłbym ogrzać.
Kiedy jestem smutny,
poślij mi kogoś, kogo mógłbym pocieszyć.
Kiedy jestem biedny,
poślij mi kogoś bardziej ubogiego ode mnie.
Kiedy nie mam czasu,
poślij mi kogoś, kogo powinienem wysłuchać.
Kiedy jestem upokarzany,
poślij mi kogoś, kogo mógłbym pochwalić.
Kiedy jestem zniechęcony,
poślij mi kogoś, komu mógłbym dodać odwagi.
Kiedy czuję się niezrozumiany,
poślij mi kogoś, kogo mógłbym do siebie przytulić.
Kiedy nie czuję się kochany,
poślij mi kogoś, kogo powinienem pokochać.
Amen.

Źródło: Br. Paweł Zaborowski TDŚ, Święty Augustyn, Edycja Świętego Pawła, Częstochowa 2020.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz