MODLITWY ZA WSTAWIENNICTWEM ŚW. MONIKI

Nowenna do św. Moniki
(odmawia się przez 9 kolejnych dni)

Święta Moniko, stroskana żono i matko, jakże wiele smutków przeszywało Twoje serce przez całe Twe życie. A jednak nigdy nie popadłaś w rozpacz ani nie straciłaś wiary. Z zaufaniem, wytrwałością i głęboką wiarą modliłaś się codziennie o nawrócenie swego męża oraz ukochanego syna, Augustyna. Twoje modlitwy zostały wysłuchane. Wyproś dla mnie taki sam hart ducha, taką cierpliwość i takie zaufanie do Boga, jakie Ty miałaś. Wstawiaj się za mną, droga św. Moniko, aby Bóg życzliwie wysłuchał mojej prośby za...... (tu wymień swoją intencję) i wyproś mi łaskę przyjęcia Jego woli we wszystkim. Przez Jezusa Chrystusa, naszego Pana, który żyje i króluje z Bogiem Ojcem w jedności Ducha Świętego, Bóg przez wszystkie wieki wieków. Amen.

Modlitwa o nawrócenie dziecka
Zwracam się do Ciebie, św. Moniko, wspaniały wzorze wysłuchanej modlitwy za dziecko, o pomoc i radę. W Twoje kochające ramiona oddaję moje dziecko (dzieci)......, aby dzięki Twemu potężnemu wstawiennictwu mogło(-y) ono(-e) otrzymać łaskę szczerego i prawdziwego nawrócenia do Chrystusa, naszego Pana. Proszę Cię również pokornie, abyś wyprosiła mi u Pana ducha takiej samej wytrwałej i nieustannej modlitwy, jakiego udzielił On Tobie. Proszę o to przez Chrystusa, naszego Pana. Amen.

Modlitwa żony i matki
Boże, Ty, który dostrzegłeś szczere łzy i błagania św. Moniki i odpowiedziałeś na jej modlitwy nawróceniem jej męża i syna, udziel mi łaski, abym i ja potrafiła modlić się do Ciebie z takim samym szczerym zapałem i abym wyprosiła, tak jak ona, zbawienie własnej duszy oraz tych bliskich mi osób, za które jestem odpowiedzialna. Przez Chrystusa, naszego Pana, który z Tobą żyje i króluje w jedności Ducha Świętego. Amen.

Modlitwa o przemianę i nawrócenie męża
Święta Moniko, dzięki swojej cierpliwości i modlitwom wyprosiłaś u Boga nawrócenie swego męża i łaskę życia z nim w pokoju. Proszę Cię, wyproś dla mnie i mojego męża błogosławieństwo Boże, aby również w naszym domu zapanowały prawdziwa harmonia i pokój i aby wszyscy członkowie naszej rodziny mogli osiągnąć kiedyś życie wieczne. Amen.

Modlitwa matki o pobożne życie i zbawienie wieczne
dla męża i dzieci
Święta Moniko, przez Twoje palące łzy i nieustające modlitwy ocaliłaś swego syna oraz męża od wiecznego potępienia. Wyproś mi łaskę właściwego rozumienia tego, co najbardziej jest potrzebne moim dzieciom i memu mężowi do zbawienia, abym mogła skutecznie powstrzymywać ich od życia w grzechu i poprzez własną cnotę i pobożność pokazywać im drogę do nieba. Amen.

Modlitwa o wytrwałość i pomoc
dla chrześcijańskich matek
Święta Moniko, wzorze matek, Ty wytrwale walczyłaś o swego zbłąkanego syna Augustyna, bez gróźb, zanosząc tylko swoje modlitewne wołania do nieba. Wstawiaj się za mną i wszystkimi współczesnymi matkami, abyśmy potrafiły uczyć nasze dzieci zbliżać się do Boga. Naucz nas być blisko naszych dzieci, nawet tych marnotrawnych synów i córek, którzy pobłądzili. Amen


32 komentarze:

  1. Święta Moniko. Proszę wyproś u Boga nawrócenie mojego męża i syna o przemianę ich serc aby otworzyli drzwi Chrystusowi a mnie uproś wytrwałość w modlitwie. Oddana Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosze Cie swieta Monika o opieke .nad moim synem Krzysztofem.Pomoz mu wyjsc z problemow pomoz mu wrocic do kosciola.Dziekuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy30/7/22

    Święta Moniko. Błagam Cię wysłuchaj próśb zbolałej matki. Uproś nawrócenie moich synów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy8/8/22

    Sw Moniko Blagam o ratunek dla moich corek INTENCJA Bogu Wiadoma Amen

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy18/8/22

    W intencji moich dzieci. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy18/8/22

    Święta Moniko proszę o nawrócenie mojego męża i dzieci oraz o łaskę żywej wiary dla całej Rodziny..

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy26/9/22

    Swieta Monika modl sie za mojego meza alkoholika.Blagam aby sie opamietal i przestal pic.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy27/9/22

    Święta Moniko proszę o to abyś uchroniła moja córkę Emilkę przed dokonaniem apostazji niech Bóg przemówi do niej i otworzy jej serce na łaskę nawrócenia błagalnie to jako zbolała matka która ufa Panu Bogu

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy29/9/22

    Święta Moniko, Ty wiesz co trapi moje serce. Tak bardzo cię proszę o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy30/9/22

    Św Moniko proszę o nawrócenie męża i wierność i szczerość wobec mnie
    Ament

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy30/9/22

    Św Moniko proszę o pomoc nawrócenie męża i wierność

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy3/10/22

    Św. Moniko za Twoim wstawiennictwem proszę Cię o uzdrowienie duchowe, wewnętrzne i fizyczne mojego syna w intencji Panu Bogu wiadomej i o łaski potrzebne dla całej naszej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy25/12/22

    Św. Moniko ja nie prosze , ja szczerze błagam o nawrócenie moje męża , o wiecej szacunku i miłosci w stosunku do mnie. Aby widzial swoje błedy i starał sie je naprawic .

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy27/12/22

    Święta Moniko. Proszę wyproś u Boga nawrócenie mojego męża i córki o przemianę ich serc aby otworzyli drzwi Chrystusowi a mnie uproś wytrwałość w modlitwie. Oddana Dominika

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy5/1/23

    Św. Moniko, proszę o nawrócenie syna

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy11/4/23

    Św.Moniko ty doskonale wiesz o co proszę Cię codziennie w modlitwie do Ciebie.Błagam Cię o pomoc o wstawiennictwo za mnie u Pana Boga.

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy29/4/23

    Św.Moniko ty wiesz co mnie trapi błagam o wstawiennictwo u Pana Boga za mną.Amen

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy16/8/23

    O nawrócenie dla Nicka

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy27/8/23

    Sw. MONIKO wstawiaj Sie zanami i wypros nam laski milosci w rodzinie.Amen

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy14/10/23

    Św. Moniko proszę o przemianę serca mojego syna i męża o wzajemną miłość i szacunek.

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy16/10/23

    SW. Moniko proszę o zdrowie i szczęście dla mojego syna Tomka

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy24/10/23

    Sw. Moniko moja Patronko wstawiaj się za moim synem Mateuszem i córka Ola nieustannie u Boga i wypros wszelkie potrzebne łaski na dobre życie dla nich.

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy14/11/23

    Sw Moniko błagam cię wypros żeby panter i syn zmieniły się dobrze żeby przestał pić alkohol a syn zmieniły swoje nastawienie do życia na lepsze

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy25/11/23

    Święta Moniko wyproś łaskę nawrócenia i wyjście z uzależnień i ciężkiej nerwicy mojego syna Michała. Proszę o przemianę jego serca i sumienia.

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy24/12/23

    Św Moniko wypraszaj zdrowie duszy i ciała, oraz uwolnienie z uzależnień mojej córki i wnucząt

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy3/1/24

    Swieta Monika wysłuchaj mojej prośby która ma głęboko w sercu .

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy23/1/24

    Święta Moniko proszę Cię o nawrócenie mojego syna i wszystkie inne problemy które noszę w sercu Ty najlepiej wiesz jakie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy1/3/24

    Św . Moniko módl się za nami ❤️🙏🙏 Ty wiesz 🙏❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy1/3/24

    Święta Moniko módl się za nami 🙏❤️. Ty wiesz …❤️

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy5/3/24

    Swietab Momiko proszę Cię o pomoc II nawrocenie mojego syna aby doznał tak wielkiej miłości .

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy23/3/24

    Swieta Moniko proszę Cię o wstawiennictwo i nawrócenie dla mojego syna Grzegorza mama

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy2/4/24

    Święta Moniko ratuj mojego syna ,przestał chodzić do kościoła, nie przystępuje do sakramentu pokuty,jest uzależniony od narkotyków .Święta Moniko proszę.

    OdpowiedzUsuń